söndag 26 oktober 2008

Bilden


Bilden överst är helt nytagen , tog den i lördags när jag var i Ulriksdals Slottspark med några av mina kollegor på jobbet på en fotokurs. Fint väder, solen sprack fram precis när vi kom. Till en början försökte jag göra som de andra, tog bilder på samma saker som de. Men det tog bara en liten stund så var jag mig själv och gjorde som jag själv ville. Jag är väldigt förtjust i detaljer och såna tog jag bilder på. Spikarna på träbron, löven överst, mossa på en gren. Gick mest för mig själv, märkligt egentligen eftersom jag tycker om att umgås med folk. Men det var nog för att de andra kände varandra och jag ville inte tränga mig på. Och så blir jag ganska fokuserad när jag väl börjat fotografera. Men en fika hann jag med iaf, alla andra satt inne men jag föredrog att sitta ute. Det var säkert tio grader ute, inte frös jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar