torsdag 25 mars 2010

Härmapa

Nu har jag vart hos trollet och blivit inläggsinspirerad igen!

Man googlar på sitt förnamn och ordet är inom citationstecken.
”Maj är” (fast jag tog mitt riktiga namn istället eftersom annars stod det bara om månaden maj)
Sen skriver man upp de fem första träffarna.


Maj är en bastant dam - Näää, inte så farligt faktiskt! Bara lite.
MAJ ÄR SÅ ÄGD! - Minsann. Av vem?
Maj är här verkligen en underbar person - Inte bara här, om jag får be!
Maj är ingen vanlig donna - Just det!
Maj är alltså en riktig Kalevalafantast - Tror inte jag ens läst den. Än

2 kommentarer:

  1. Jag testade det en snabbis nu och med mitt riktiga namn blev det inte så kul utan mer enformigt med tanke på den kändis som heter likadant...

    SvaraRadera
  2. Vad sägs om det här då?
    1. MEA är en tysk tillverkare av byggdetaljert.
    2. MEA är ett litet java-program för din mobiltelefon där du kan se hur mycket koldioxid du genererar när du reser på olika sätt
    3. MEA är ett libanesiskt flygbolag
    4. Det mest unika med MEA är pedagogiken och tillvägagångssättet för att hålla processen levande
    5. Mea är också med i den alkohol- och drogfria nattkaféverksamheten och gatujouren, 'rukkanen', på fredagkvällar.

    SvaraRadera