torsdag 1 mars 2012

Tre bokade kvällar

Ikväll ska jag till min kompis R som bor på gångavstånd. Uppförsbacke dit men nedför hem! M ska också dit och det är vi tre som äter sallad, dricker vin, skrattar, sjunger och om behov uppstår, gråter.

Imorrn ska jag hämta bilen! Syrran bjuder på middag och så har hon spelat in Avatar så den ska vi se. Intressant, hon gillar inte fantasy, som jag gör. Jag har förresten börjat följa Game of Thrones som går på onsdagar kl 22, jättebra tycker jag. Det är ju inte så mycket som jag ser på teve och det här är en hel serie om tio avsnitt och precis i min smak.

På lördag ska jag på femtioårskalas. Det blir nog röj om jag känner femtioåringen rätt.

5 kommentarer:

  1. Tjofaderittan lambo! Vad är det för färg på din yaris? min är i guldfärg och går under smeknamnet guldklimpen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I beskrivningen står det grå metallic. Så gråstenen får jag kanske kalla den då?

      Radera
  2. Kollar oxå den serien. Funderar på att kolla SVTplay i fortsättningen eftersom den går så sent. Men lik förb. sitter jag vid TVn när det börjar

    SvaraRadera
  3. Du har fullt upp. En kul helg med andra ord. Avatar är skitbra tycker jag så där har du något att se fram emot.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Har också börjat följa den serien lite...bra story helt klart..!
    Kalas é kul...;)

    Ha så skoj.

    SvaraRadera