onsdag 11 januari 2012

Rekapitulation

Lite kul har jag haft ändå. I fredags var jag ute med två jobbarkompisar och åt middag. I lördags var jag och syrran på den numera traditionsenliga Trettondagskonserten i Berwaldhallen. Även en annan kompis till mig var med och det är alltid lite intressant att vara den enda som känner båda. Det funkade bra. Sen åt vi hemma hos henne, trevligt och gott det med. Och i söndags åt jag hos syrran tillsammans med hennes dotter och barnbarn. Så helt och hållet har livet inte gått mig förbi.

Idag började vattengympan. Jag har faktiskt längtat efter det. Jag sa det till dem också och de undrade om det var personerna eller själva gympan jag längtat efter. Det är faktiskt både och. De är trevliga typer och vi retas och skojar så det är en social grej också, förutom den kroppsliga nyttan. Tror jag kommer ha träningsvärk i morrn. Härligt.

Imorrn kväll ska jag försöka läsa ikapp hos er också. Det känns lite andefattigt att ha tappat greppet om era liv.

5 kommentarer:

  1. Äh jag kan ge dig en snabb resumé här de senaste veckorna i mitt liv. Jul = mat, sen jobba och slöa i en skön blandning, lite mer mat, lite nyårsfest och trött, trött, trött. Men ändå gott om träning, sen mellan dagar... för lite sömn. FEST! Tjejträff och så kom den riktiga vardagen. Häpp.

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig provat vattengympa, är det kallt i vattnet?

    SvaraRadera
  3. Singlis: Jag tjuvläste lite ändå. Och är glad att du tagit bort snöfallet. :-)

    Magica: Uppmuntrande tillrop är precis vad jag behöver!

    Åsa: Jag vet inte hur det är på "vanlig" vattengympa, den jag går på är i bassäng där man har sjukgymnastik så vi har dryga 30 grader vi! Tror jag. Varmt i alla fall.

    SvaraRadera
  4. Vattengympa är härligt, saknar det!
    God fortsättning önskar jag dig :-)

    SvaraRadera