måndag 8 februari 2010

Ingen lista

Det blir inte någon lista idag, men det känns som det vore på plats med en för den här dagen har gått i ett den med. Träning efter jobbet, hem och äta och ge katterna mat och sen iväg till kören. Men jag är glad att jag sjöng, det betyder mycket för mitt välbefinnande. Jag hade tur eller otur på bussen dit, jag träffade två av mina körkompisar. Tur, för det är roligt att träffa dem, men otur för jag hade velat läsa. Så nu ska jag släcka ner och krypa till kojs och läsa istället. Inga "ska bara" nu, Maj! Det finns kvar imorrn. Fast imorrn kommer xet förbi och äter. Och imorrn måste jag... Nä, tyst nu hjärnan och gå och lägg dig!

5 kommentarer:

  1. Verkar som dagen gick undan även utan lista

    SvaraRadera
  2. Man behöver inte vara listig varje dag

    SvaraRadera
  3. Vad många det är som sjunger i kör numera, vad har ni på reportoaren?

    SvaraRadera
  4. Poplåtar, visor och lite gospel.

    SvaraRadera
  5. Du får mig att tänka på Alfons "jag ska bara" Åberg. Det är nästan så att jag vill gå till biblioteket och låna någon bok. Så sugen blir jag! :)

    SvaraRadera