onsdag 29 juni 2011

Dagsrapport

Jahapp, då har jag läst ut boken jag började på igår. Får nog ta till den tjocka av de två som väntar. 

Idag har kroppen och jag varit vänner. Först fick jag sitta en stund på balkongen och fika lite och sen fick jag åka och shoppa. Det märks att jag sällan handlar, för Claes Ohlsson låg inte där den låg förra gången. Tydligen flyttade de i december...Sen fick jag träna lite och så en tur till en blomstergård, behövde ett par nya innekrukor. Försökte hitta en halvstor kruka som går att hänga på räcket på balkongen men hittade inget jag ville ha. Till sist åkte jag och bytte lampa i ena framljuset på bilen. Det är lite pyssligt så det gör jag inte själv. Men 95 spänn var ju överkomligt, för lampa och jobb.

Åt en smarrig sallad och ett glas vin på balkongen. Och känner mig nöjd med dagen.

7 kommentarer:

  1. Vad tyckte fru Korner om boken då?

    SvaraRadera
  2. Den var helt okej. Väldigt mycket kärleksroman och kanske ingen bok jag kommer komma ihåg, men trevlig underhållning.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig balkong du verkar ha - och fin utsikt. Jag förstår att du njuter där.

    SvaraRadera
  4. Låter som en alldeles lysande dag!

    SvaraRadera
  5. Låter som en bra dag, så där lagom av allt!

    SvaraRadera
  6. När man är i fas och vän med kroppen, då blir det mesta bra...

    SvaraRadera
  7. Jamen så bra, det hjälper att njuta så mår kroppen lite bättre också! Ditt lampbyte var ju nästan gratis!Den sk märkesverkstaden skulle ha drygt 500 här för lampa och jobb.

    SvaraRadera