torsdag 5 november 2009

Ingen rast och ingen ro

Igår efter jobbet vaccinerade jag mig. Sen hann jag hem en timme och åt lite. Efter det var det vattengympan och direkt från den åkte jag till min bokcirkel och sen var det sängen.

Nu har jag en halvtimme mellan jobbet och att jag ska ta mig till puben. Ska träffa det där gamla (i dubbel bemärkelse) gänget som jag varit jobbarkompis med.

Men imorrn. Då ska jag sluta tidigt och sen träna och efter det hem. Tror jag. Skulle vilja köpa en stege ockå.

Lördag - full rulle
Söndag - full rulle

Nåja, det är jag själv som bestämt så jag klagar inte. Inte alls faktiskt. Skulle nog ledas och längta ihjäl mig om jag inte hittade på saker.

2 kommentarer:

  1. Ibland kan det vara bra att sysselsätta sig. Så länge det är frivillig sysselsättning så är det helt okej. Hoppas du får roliga och givande dagar.

    SvaraRadera
  2. Bokcirkel. Vad kul det låter. Berätta...

    SvaraRadera