söndag 8 november 2009

Redan söndagkväll?

Den har gått så fort den här helgen. Det är väl för att jag har gjort så mycket roligt.

Idag har jag sett Shakespeares Muntra fruarna i Windsor. Över tre timmar lång föreställning men det var inte tråkigt en sekund. I början hade jag lite svårt att hålla reda på vem som var vem men det gav sig.

Sen hem och laga mat till mig själv och sen hade jag ett uppdrag i ett spel tillsammans med en kompis så vi körde det över telefon. Och så såg jag första avsnittet i serien John Adams som började idag på ettan.

Och nu är det för sjutton sovdags. Undrar vad jag ska ha på mig imorrn, tro inte att jag strukit något.

4 kommentarer:

  1. Men Maj då, har du inte strukit? Borde nästan bli minuspoäng för det där

    SvaraRadera
  2. Insåg nu att det kanske är tur att jag inte bor längre uppåt. För efter att ha läst programmet så inser jag att jag hade bott på Dramaten mer än hemma.

    SvaraRadera
  3. Hej! Har du alltid strukna kläder? Jag avskyr att stryka så jag har nästan bara sådant som inte behöver strykas!

    SvaraRadera
  4. Jag är en blus-typ, har fler såna än tröjor och då blir det lite grann att stryka. Hittar sällan några som är strykfria. Men jag har en favoritsommarkjol, den ska man snurra ihop medan den är fuktig istället för att stryka. Självskrynklig liksom. Den gillar jag.

    SvaraRadera