söndag 26 december 2010

Reashopping

Gav mig iväg tidigt och mötte syrran vid ett köpcentrum, här skulle det reashoppas kläder! Gick väl sådär kan jag säga. Kom hem med en tröja, en ansiktskräm och ett hekto te. Men jag försökte i alla fall! Var smart och tog med höstkappan och lät vinterkappan ligga kvar i bilen, annars hade jag flutit bort. 

Hade tänkt fråga syrran om hon skulle med hem och äta hemmapizza, men det blev liksom inte av att jag frågade. Och jag hade tänkt träna på vägen hem också, men ombestämde mig.

När jag kom hem stod en taxichaffis och höll upp porten jättelänge, tills jag hunnit fram med mina trippsteg. "Dig känner jag igen, från ett fotografi" säger han. Va? Han känner min granne som jag råkade hamna hos häromdagen. Så nu är jag en visa på stan, i mitt underställ! Kan inte låta bli att skratta åt det.

2 kommentarer:

  1. Haha, jag tror att du var jättefin i din pyjamas.

    SvaraRadera
  2. Du kanske blir kändis nu. Maj Pyjamas hahaha. Jaja jag vet att det var ett underställ men pyjamas låter lite roligare.

    SvaraRadera