lördag 12 februari 2011

Frukost!

Idag åt jag lyxfrukost med både ägg och juice. Det syns att det är ett "hemmagjort" ägg eftersom det är så litet och för att färgen är lite annorlunda. Det är mitt x som har höns. 

Somnade sittande igår innan På Spåret ens var slut. Vaknade ett par timmar senare och avslutade det jag hade på datorn, borstade tänderna och kröp i säng och sov till åtta.

Det är en vacker vinterdag ute med bländvit snö och en isblå himmel där solen lyser. Nio grader kallt. Ska jag göra något idag så får det bli med hjälp av apostlahästarna, tänker inte överge min parkeringsplats!

5 kommentarer:

  1. Jag har termometern på min balkong och den är opålitlig när solen skiner.
    Alltså är det nu två plusgrader hos mig.

    SvaraRadera
  2. Här är det -7 grader. Jag ska dra med mig tonåringarna ut i den strålande solen. Har hunnit med ett litet träningspass hemma. Är glad att jag sålt bilen så jag slipper leta p-plats. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Vilken lyx att få njuta av hemmagjort ägg till frukost. :)

    SvaraRadera
  4. Funderar på att skaffa höns själv. Två hushåll på ön har höns men ingen tupp. Vi äter mycket ägg.

    SvaraRadera
  5. Här var det -14 grader nu när jag kom hem ikväll. Oj, vad jag ogillar kyla!

    SvaraRadera