lördag 26 februari 2011

Väntande

Nu går jag i det där väntestadiet igen. Kollar tidszoner, flight trackers och följer Cs resa över halva jordklotet. Hon har precis landat i Bangkok. 13 timmar avklarade, nu ska de tanka och sen är det ungefär 12 timmar till London. Hon hade inte sovit något än (och för henne är klockan 6 på morgonen) så förhoppningsvis kan hon sova på nästa del.

Jag är lite rastlös. Har inte börjat med maten än och inte heller tvättat håret som jag hade tänkt. Men jag har iaf dammat hennes rum!

7 kommentarer:

  1. Stannar hon hemma nu för gott ... eller?

    SvaraRadera
  2. Sån't vet man aldrig. Hon har fortfarande pojkvännen kvar där.

    SvaraRadera
  3. Aha. Men hur länge är det tänkt att hon ska vara hemma?

    SvaraRadera
  4. Just nu har hon inget bestämt, som jag vet. Usch, att vara kär och på ett sån't avstånd.

    SvaraRadera
  5. Åh, den där lite rastlösa väntlängtan känner jag igen!

    SvaraRadera
  6. Annika: Väntlängtan var ett bra ord.

    SvaraRadera
  7. Undrar om ni sitter därhemma och käkar nu? Vad gott ni ska sova i natt båda två.

    SvaraRadera