måndag 18 januari 2010

Biljett & prat

Känner mig helt uppspelt!

Idag har jag köpt biljett till Nya Zealand!

Idag har jag (äntligen!) pratat med C på Skype.

Det kändes som om vi pratade häromdan senast. Men så skönt att få prata och höra lite detaljer, allt går ju inte att läsa sig till på hennes blogg och i facebook. Otroligt bra ljudkvalité, vi pratade trekvart och det var bara på slutet som jag tydligen började låta konstigt.

Hur ska jag kunna sova nu? Jag kom dessutom inte hem förrrän vid halvtio för Storebror och hans tjej och jag gick och firade biljettköpet genom att äta middag på stan.

9 kommentarer:

  1. Jag är glad för din skull Maj.

    SvaraRadera
  2. Åh så roligt! Jag blir riktigt avundsjuk, min dröm är att resa dit ...

    SvaraRadera
  3. Grattis till det! Så kul, vilket äventyr - både att få uppleva Australien och få träffa din C!

    SvaraRadera
  4. Så kul! Fantastiskt kul helt enkelt. När åker du? Och hur länge kan du unna dig att vara borta?

    SvaraRadera
  5. Vilket äventyr som väntar! Och Skype! Häftigt! Vad roligt!

    SvaraRadera
  6. Vad kul! Hoppas du får en jättefin semester här! Vi har inte den bästa av sommrar i år, men jämfört med Svedala... Toppen :-)

    SvaraRadera
  7. Jag åker om en månad och är "bara" borta tre veckor. Har inte mer ledighet att ta ut så här i slutet av semesteråret.

    Och var lugna, jag kommer tjata ihjäl er om resan, iaf innan den sker!

    SvaraRadera
  8. Va kul! Jag åker också om en månad, den 19 feb.
    Nya Zealand tror jag aldrig att jag kommer komma till. Det ska bli jättekul att höra om hur det är där!

    SvaraRadera