måndag 11 januari 2010

Färgskifte

Eftersom jag aldrig tog mig för att åka och handla mat i helgen så gjorde jag det efter jobbet idag. När jag körde in i garaget vid mataffären hade jag en vit bil men när jag hämtade den var den röd! Snön på taket hade smält. Det är inte så att jag inte sopar av den när det snöat men lite fryser alltid fast ändå. Jag kör inte heller så långa sträckor att den hinner tina helt och hållet. Idag hade jag till och med frost på insidan av vindrutan.

För övrigt har jag köpt en ny tv. Den ska komma någon gång i veckan. Inte för att jag tittar särskilt mycket på tv, men jag är väldigt sugen på att köpa Wii. Och det blir ju lite patetiskt på en 17-tumsskärm.

För övrigt en gång till så ska jag faktiskt lägga mig nu. Redan. Är aptrött.

3 kommentarer:

  1. Ja en 17" är ju inte så värst stort. Nästan så att min 28" också verkar patetisk om man ska jämföra med hur TV-apparaterna ser ut idag

    SvaraRadera
  2. Hur stor är nya tv:n då? Stort är ju väldigt relativt nu för tiden.

    SvaraRadera
  3. När vi köpte vår platta tv, 42", blev jag nästan åksjuk av att titta på tv. Så småningom gav det ju med sig men usch! Jag trivs faktiskt allra bäst framför vår gamla tjock-tv, utan surroundljud och annat jox.... Känns invant och skönt!

    SvaraRadera