torsdag 14 januari 2010

Mycke' nu!

Då står nya tvn på plats, stor och svart. Och som vanligt så funkar inte allt riktigt som jag tänkt mig. Ibland tror jag att det är bättre att låta bli att tänka, jag måste ju ändå tänka om! För min gamla dvd som jag tänkt ha i hyllan under, den var för stor, fick inte plats. Och det innebär att jag måste hitta på någon annan lösning. Jag har en halv på gång, i huvudet.

Jag borde nog packa, jag ska fara söderut över helgen. Vet faktiskt inte riktigt vart jag ska, någonstans i närheten av Skara. Jag åker med den lilla damen med det runda ansiktet som visade sig vara en arbetskamrat från väldigt länge sen. Vi ska hälsa på en tredje kompis. Det ska bli jätteroligt!

4 kommentarer:

  1. Du komemr alldeles säkert på den bästa lösningen på dvd-problemet. Hoppas du får en trevlig helg. Synd att du inte skulle ännu längre söderut.

    SvaraRadera
  2. Ha det så trevligt Maj, själv har jag tappat greppet helt sen jag blev travian. Måste ur detta grepp nu.

    SvaraRadera
  3. Vad tyckte du om Elsie Johanssons bok förresten?

    SvaraRadera
  4. Mea: En vacker dag ska jag våga mig över det där diket som skiljer Skåne från resten av landet!

    tandis: Sådär, faktiskt. Jag tyckte hon var lite tam och så blir det lite enhanda när det bara är hon själv som pratar hela tiden.

    SvaraRadera