fredag 29 januari 2010

Medlockad

Hängde med några kollegor till O'Learys efter jobbet. De hade druckit champagne på jobbet men jag var korkad nog att ha bilen så jag fick agera chaufför istället. Men eftersom stället vi gick till bara ligger tio minuters promenad från mig så lämnade jag bilen där. Drack två öl och åt nån hamburgare. De drog vidare och jag gick hem. Kände inte för att klämma in mig på något ställe där jag ändå bara känner mig malplacerad. Och jag är märkligt trött. Tänker faktiskt lägga mig redan nu. Det är full rulle helgen som kommer så det är lika bra jag är utvilad.

2 kommentarer:

  1. 10 minuter hemifrån så kan man minsann lämna bilen och dricka lite öl istället. Hur många hamburgare är "nån hamburgare? Låter för mig lite som att du åt några stycken hahahah

    SvaraRadera
  2. Haha, nä jag orkade inte ens alla pommes frites som var till. Det var nån sorts hamburgare med BBQ-sås, riktigt gott.

    SvaraRadera