fredag 26 mars 2010

Spännande morgondag!


Den här lappen har suttit i porten några dagar och jag är så spänd på vad som kommer att hända imorgon!

Är han så stor, Herr Berg på fjärde våningen att det tar många timmar att få ut honom? Vad ska han göra ute?

Eller är det bäst att stanna inne imorrn kanske? Kommer min ytterdörr vara spärrad av ett jättelikt bergsmassiv som dundrande tumlar nedför trappstegen? I sju timmar. Tur att jag handlade idag ifall jag inte kommer ut.

Om jag överlever så återkommer jag i ämnet.

5 kommentarer:

  1. Jag tror att du överlever ... jag sätter ett par spänn på det ...

    SvaraRadera
  2. Mycket förbryllande.
    Ser fram emot fortsättningen.

    SvaraRadera
  3. Hahaha har ni berg i huset?? Bor du i en grotta?

    SvaraRadera
  4. Vad har hänt med Berg? Kom han ut ur huset? Rasade kanske grottan?

    SvaraRadera
  5. Det har dundrat här idag. Jag har inte stuckit näsan utanför dörren.

    Det som sker är att de har sprängt bort berg bredvid huset där jag bor. Det ska byggas ett nytt hus där.

    Jag tycker det är så roligt när folk använder sina fackuttryck som om de vore fullständigt naturliga för andra människor. Alla förstår säkert vad som står på lappen men det är inte helt självklart.

    SvaraRadera