lördag 13 mars 2010

Hemma!

Någon gång igår eller när det var åkte jag hem. Klockan visade 2255 i Singapore när jag flög och sen var det 14 timmar på planet innan jag landade i London och då blev det morgon där. Vi flög liksom ifrån morgonen hela tiden. Det var mörkt och natt överallt på marken vi flög över och först efter en stund i på Heathrow kom morgonen och ljuset ikapp.

Jag har sovit på planet, svårt att säga hur mycket eftersom sömnen blir så fragmentarisk. Syrran hämtade mig på Arlanda, det var så gulligt hon grät lite när hon såg mig. Vi fikade lite här hemma och pratade. Men orden kommer lite fel ibland märker jag och jag känner mig lite vimmelkantig. Ska göra mitt bästa för att hålla mig uppe till kvällen så jag får rätt tid i kroppen.

Jag har en massa att berätta, skrev lite stödord på planet. Jag kommer inte berätta kronologiskt utan temamässigt, ni får se sen när hjärnan har landat.

7 kommentarer:

  1. Välkommen!
    Roligt att ha dig tillbaka.
    Man är lite lagom mör efter en sån lång hemresa kan jag tänka.
    Jag väntar tålmodigt på att du blir fit for the blog.

    SvaraRadera
  2. JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, du är hemma! Jag tror jag gråter en liten skvätt jag med, nu äntligen får jag något att läsa, du kanske få liv i de andra.

    SvaraRadera
  3. Jag tänker gråta en skvätt jag också för nog har det varit extremt tomt utan dig här

    SvaraRadera
  4. Välkommen, jag har saknat att du inte varit här och är nyfiken på allt du har att berätta.

    SvaraRadera
  5. Ahhh sällar mig till de andra och säger välkommen hem!!!
    *bamsekram*

    SvaraRadera
  6. Åh, vad jag ser fram emot reseberättelserna!

    SvaraRadera