onsdag 28 oktober 2009

Jäkla AIK

Eller - Vådan av att bo nära.

Jag borde vara på vattengympan nu. Istället har jag varit ute och luftat bilen en sväng. Det fanns nämligen ingen parkingsplats eftersom AIK spelar idag och en massa AIKare hade tagit alla parkeringsplatser utanför äldreboendet där min bassäng är. Jag är inte direkt en person med tidsmarginaler i det här sammanhanget och en sväng runt omgivningen visade att ingen p-plats fanns att uppbåda på ett sån't avstånd att jag skulle hinna promenera till vattengympan, hinna duscha och vara i vattnet 1845. Klockan var nämligen 1838. Osis. Och otaktiskt av mig, jag visste ju att de spelade idag. Fast de har de gjort förut och då har det gått bra. Gissar på publikrekord idag.

För övrig så brann mp3-spelaren jag köpte igår upp. Iaf batteriet. Jahapp.

8 kommentarer:

  1. Jamen skyll dig själv när du är ute i sista sekunden! Själv är jag alltid ute i goooood tid. Springer aaaaaldrig till bussen, stressar aldrig när jag ska iväg någonstan. Och så ljuger jag aldrig heller.
    Kanhända är jag lite ironisk ibland. Lite.

    (jag hoppas du förstår att jag skojar!) : )

    SvaraRadera
  2. Fan för AIKare. De borde ta mer hänsyn tycker jag. Vadå brann upp? Hur kunde batteriet brinna upp?

    SvaraRadera
  3. Brann kanske det inte gjorde, men det blev väl överhettat eller något och gjorde slut på sig själv. Tur jag inte la ner den i handväskan, för den var brännhet.

    SvaraRadera
  4. Inte din dag idag uppenbarligen.

    SvaraRadera
  5. Vi åkte hem idag med en AIK:are, hade jag vetat hade jag tagit kroksben på honom.

    SvaraRadera
  6. Är du vaken kanske du kan mejla över Meas lösenord till mej, hon vägrar svara på msn, jag dör av nyfikenhet. gnisslur@live.se

    SvaraRadera