tisdag 12 april 2011

Hoppsan Kerstin!

Jag är ju inte rolig, egentligen!

Råkade skriva en kommentar hos en storbloggare igår. Jag skrev den halvanonymt sådär, och länkade inte till mig själv eftersom jag är nöjd med att ha en liten blogg med er som besökare.

Helt plötsligt blir det en tävling och några av de hundratal kommentarerna väljs ut  och ska röstas på och min är en av dem!

Det är jämnt i röstningen, väldig spännande och jag ligger bra till!
Och nej, jag tänker inte säga vilken blogg det är. Och listar ni ut det ändå så säg inget.

8 kommentarer:

  1. Men säg inte så där Maj. Du vet ju att jag bara måste snoka upp bloggen bara för det. Suck

    SvaraRadera
  2. Joooooooooooooo! Jag vill veta!

    Sedan vet jag att du är en hävert på att skriva kommentarer av rolig och underfundig karaktär, så jag är inte ett dugg förvånad.

    Men jag vill veeeeeeeeeeeeta!

    SvaraRadera
  3. Hahaha - jag vet. Såg den. Underbara du!
    Själv ville jag inte vara med.

    Min mun är förseglad.


    /Marie

    SvaraRadera
  4. Det är inte snällt att inte säga vad bloggen heter! Nu sitter det frustrerade bloggläsare över hela Sverige och håller på att spricka av nyfikenhet. "Har man sagt a, får man säga b".

    SvaraRadera
  5. Och vet du - jag tror ta mig katten att du vann? Om jag har listat och gissat rätt förstås... Grattis i så fall!

    Och du är visst rolig, så det så!

    SvaraRadera
  6. Jag vet! Säger inget. Förutom Grattis! Och du! Du ÄR rolig!

    SvaraRadera
  7. Japp, du vann! Grattis och jag är inte ett dugg förvånad! :-D ------------

    SvaraRadera
  8. Säger grattis och spricker av nyfikenhet. Om inte annat så för att få läsa din kommentar.

    SvaraRadera