tisdag 19 april 2011

Solkaffe

Jag uppskattar verkligen de dagar jag slutar tidigt. Idag tränade jag och på vägen hem stannade jag vid en uteservering och tog en kopp kaffe och en kanelbulle. Satt i solen och läste, fick hänga jacka över ryggen det var lite för kallt att sitta barblusad. Men barbent är jag. 

Sen hade jag tur och det var ledigt i tvättstugan, om man nu ska kalla det tur. 

Och på torsdag har jag tagit ledigt så morgondagen är sista arbetsdagen och sen har jag ledigt i dagarna fem! Det ska bli riktigt skönt.

Har just läst klart boken och satt och valde vilken jag ska läsa härnäst. Det blev Fortfarande Alice av Lisa Genova. Har tre till olästa, jag tycker om att ha kö.

6 kommentarer:

  1. Jag funderade ett kort ögonblick i morse på att vara barbent, men jag fegade ur. Kanske jag vågar imorgon. Att gå barbent är nog det absolut skönaste jag vet.

    SvaraRadera
  2. Det låter som en härlig vecka

    SvaraRadera
  3. Var det så varmt? Hoppas det blir det heeela påskhelgen. Är också ledig tors-må.

    SvaraRadera
  4. Men, det är ju jättevarmt! Jag ska påminna er sen i sommar när det är lite svalt någon dag att ni ska sätta på er strumbyxor!

    SvaraRadera
  5. En annan ska ju jobba både fredag och måndag men det är ok det också. Barbent skulle jag inte gå än. Hmm undrar om det är åldern med tanke på att jag småhuttrar när andra springer i linne och shorts här.

    SvaraRadera
  6. Den boken står i min bokhylla nu, den om Alice, det blir nog min nästa.

    SvaraRadera