tisdag 12 april 2011

Tur...

Tur att jag har en kvällstrött son. De har varit här och ätit middag men åkte vid 22-tiden. Och just idag kändes det skönt eftersom jag är aptrött själv. Somnade sent igår och sov en såndär lätt sömn hela natten, det var som att jag inte sovit alls när jag vaknade.

Hennes mage är bra rund och fin nu, det är bara några veckor kvar. Det är så spännande och särskilt roligt är det att inte veta om det är en flicka eller en pojke som bor därinne. Jag har skrivit en liten berättelse till krabaten. Inget märkvärdigt utan jag har berättat hur det var när vi fick reda på det, lite saker som har hänt, vilka namn som varit på tapeten och så.

Nu viskar diskmaskinen i köket och jag ska vispa med tandborsten och vinkar godnatt till er.

2 kommentarer:

  1. Å, vad roligt att få barnbarn. Du har inte fått en inbjudan till förlossningen?

    SvaraRadera