söndag 24 april 2011

Tusen frågor

Shamrock har svarat på de här frågorna och nu gör jag det också.


♥ Vaxat benen: Nej, men jag brukar sandpappra dem någon gång ibland.
♥ Helrakat kissen: Ja.

♥ Tagit en sömntablett: Nej.

♥ Varit otrevlig mot en kollega: Jadå, både medvetet och omedvetet.

♥ Brutit något ben: Nyckelbenet, när jag var femton och cyklade omkull.

♥ Haft gruppsex: Bara nästan.

♥ Flirtat med en upptagen man:  Jadå.

♥ Flirtat med en kvinna:  Nej, det har jag nog inte.

♥ Stoppat fingrarna i halsen för att kräkas: Nej. Tror inte jag skulle få det att funka ens.

♥ Kallat någon för Gubbjävel i vuxen ålder: Det har jag säkert gjort.

♥ Snattat något: Som barn, ja. Men inte som vuxen.

♥ Prövat narkotika:  Ja, en gång som tonåring.

♥ Köpt ut alkohol till ditt barn: Nej.

♥ Köpt ut till någon annans barn:  Nej.

♥ Varit avundsjuk på någon du tycker om: Ja.

♥ Skvallrat en otrohet till den otrognes partner:  Nej.
 
♥ Hittat en plånbok med pengar och lämnat in den med innehållet i:  Hittade en tia när jag var barn och lämnade till polisen. Fick tillbaks den efter ett halvår.

♥ Blivit oskyldigt beskylld för ett brott:  Nej.

♥ Slagit någon annan människa:  Inte som jag kan minnas.

♥ Haft ångest för att du shoppat för mycket:  Knappast!

♥ Målat naglarna blå:  Ja. Och med svenska flaggan på också.

♥ Hållit med Jimmie Åkesson i smyg: Nej. 
♥ Skämts för din man: Ja.

♥ Skämts för dej själv: Alldeles för ofta.

♥ Tänkt ”fan vad snygg jag är idag”:  Jadå.
 
♥ Kissat i havet: Absolut.

♥ Fisit å skyllt på nån annan: Nej.

4 kommentarer:

  1. Vad kul att få veta lite mer om dig. Man blir lite nyfiken när man läser vissa svar...

    SvaraRadera
  2. Det kan jag tänka mig att man blir!

    SvaraRadera
  3. ;)

    Sådana där är alltid roliga, att få veta lite nytt som man kanske inte skriver om i vanliga fall..

    SvaraRadera
  4. Ja det ska vara hårdkokta ägg // shamrock

    SvaraRadera