söndag 6 september 2009

En fortfarande ljum kväll

Utan jacka och givetvis utan strumpor kom jag just hem. Jag kallar den här årstiden för sensommar.

Sent har det blivit också, jag har varit på inspelning av ett av avsnitten av Så ska det låta. Alltid roligt att se hur det går till bakom kulisserna och sen är de ju så positiva och trevliga alla som jobbar där och har med publiken att göra. Så nu vet jag vilket lag som vinner när det här programmet visas i vår.

Tog en knäckebrödsmacka med skinka när jag kom hem!

4 kommentarer:

  1. En till linslus, alltså... ;)

    Och jag går också fortfarande barfota i sandaler!

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt med barfota? Men, är det inte lite kallare nu än vad det brukar vara så här års? Jag tycker liksom att det är mer KYLA i luften så fort solen inte skiner... Det känns betydligt höstigare än vad jag skulle vilja erkänna egentligen...

    SvaraRadera
  3. Och du skvallrar inte förstås?!

    SvaraRadera