lördag 5 september 2009

Lite onödigt

Lite onödigt att vakna klockan sex en lördagsmorgon, eller hur? Var väl inte störtvaken hela tiden fram till åtta när jag gick upp, men ganska. Försökte läsa en stund men det funkar inte så bra, det är som att hjärnan fortfarande sover.

Tvättat håret har jag gjort. (vilket är ett projekt i sig, det är därför jag alltid nämner det som en händelse). Har väldigt tjockt hår och det tar några timmar innan det är torrt eftersom jag låter det självtorka. Men det blir väl i med en snodd om en stund, det ser ut att blåsa ute och då är det skönare att ha det samlat.

Ska iväg på Bellmanstafetten. Ja, jag ska inte springa utan bara titta på. C och S (brorsan) ska springa tillsammans med S flickvän och några gamla kompisar. Pratade just med syrran, hon lät lite hängig och behövde förströs så hon hänger också med.

3 kommentarer:

  1. Tänk att man aldrig är nöjd med sitt hår. Själv har jag sånt som torkar på ett litet kick. Och det är ju bra...=S

    SvaraRadera
  2. Fast jag är rätt nöjd med mitt. Det är bara att det krävs lite planering. Jag är inte direkt typen som studsar upp och tvättar håret i duschen på morgonen innan jobbet!

    SvaraRadera
  3. Riktigt onödigt, det kan jag hålla med om. Men, ibland så är det nästan värt det bara för att det känns så oerhört lyxigt att ligga kvar och bara jäsa... Att ligga och dra sig - mmmmm!!!

    SvaraRadera