fredag 4 september 2009

Fredag!

Det var länge sedan en fredag kändes så efterlängtad som den här. Har jobbat hårt denna vecka, min kollega är ledig så jag har haft två jobb och jobbar ju inte ens heltid. Har såklart inte hunnit allt men har gjort jättemycket, det har varit roligt och jag känner mig nöjd. I alla fall tills hon kommer tillbaka och uppdagar mina misstag. Har varit lite fräck också och ändrat på en del saker, skrivit tydligare, bättre svenska, mer logiskt och sån't som jag tycker jag är bra på. Lite i smyg sådär.

Tränat som vanligt på fredagar efter jobbet. Duktigt! Hämtade upp C på hennes jobb så jag skulle hinna få en pratstund med henne innan hon stack iväg på sitt. Håkan Hellström. Yieks.

Nu är jag i valet och kvalet. Ska jag försöka mig på ett städryck? Tog en kopp kaffe och en macka när jag kom hem så jag behöver inte äta än på en stund. Det vore behövligt med en dammsugarsväng och en plocksväng. Helgen lär försvinna i ett nafs ändå.

Har sett till mina onlinespel, dock inte läst några bloggar för börjar jag med det är jag snart fast och blir sittande som om jag hade lim i rumpan.

Tror det blir lite hög musik och en stunds omkringspringande!

3 kommentarer:

  1. Ah, nu blev jag inspirerad.
    *sätter på radion och hoppar runt lite*
    Det är ju fredag!!!

    SvaraRadera
  2. Jisses, du verkar var igång! Nöjer mig med att läsa om ditt "igång". Jag kommer igen en annan dag.

    SvaraRadera
  3. Japp, nu har jag flyttat saker från en plats till en annan. Dammsugit. Lagat mat. Hmmm.. var det inte mer?

    SvaraRadera