torsdag 6 januari 2011

Ändrade planer pga väder

Den snöar och blåser friskt så syrran och jag inhiberade middagen hos mig för att istället åka direkt till Berwaldhallen och Trettondagskonserten som vi ska gå på. Vi kan äta tillsammans en annan dag istället när hon inte behöver sitta med hjärtat i halsgropen på vägen hit. Att åka kommunalt först till mig och sen till stan blir krångligt.

Men det är bra ändå, jag fick ju städat! Dammsugit, torkat golv och städat badrummet. Bra där! Jag får väl ta lite köttbullar och makaroner istället för kycklingen jag hade tänkt anrätta.

Första raden sitter vi på så ser ni två i publiken som ser ut som systrar på sändningen kl 20 så är det vi!

4 kommentarer:

  1. Jag ska nog hålla koll minsann

    SvaraRadera
  2. Ni kan väl vinka lite diskret? Ha det så trevligt!

    SvaraRadera
  3. Den delen som jag såg sänds inte förrän den 9e ser jag nu. Det är två akter och förr om åren har de visat dem i den ordning de är inspelade.

    Men bra var det iaf! Och jag vinkade inte. Men log lite diskret.

    SvaraRadera