söndag 30 januari 2011

Äventyret över

Då var äventyret över för den här gången, det blev ingen medalj till Sverige men en räcka med rafflande matcher fick vi se. Några nya favoriter fick jag och framförallt lärde jag känna de spelare som är nya för mig. Johan Sjöstrand är suverän. Och Carlén och Doder när de kommer farande i mitten. Jag kan inte låta bli att tycka väldigt mycket om både Robert Perlskog och Claes Hellgren som kommentatorer. De är positiva båda två, vilket för mig kan vara utslagsgivande om jag stannar kvar vid teven eller inte. (t.ex. kan gnällspiken Glenn Husén gå och dra nå't gammalt över sig) Claes Hellgren ser så himla mycket som inte jag ser och förklarar så bra. Sammantaget har det varit trevliga dagar när jag haft handboll att se fram emot.

Tur att ingen ser mig förresten, eller hör. För här är det ingalunda tyst och stillsamt när det är match!

4 kommentarer:

  1. Åh, visst har det varit bra!?! Håller med dig om allt - med tillägget att Stefan Lövgren också har varit bra att lyssna på i mellansnacken. Dessutom är han lite att vila ögonen på...Å finalen var inte dum den heller, vilken dramatik!
    Haha, hade jag bott närmare hade jag kunnit kikat över och skrikit ihop med dig!

    SvaraRadera
  2. Det är så kul att handboll har fått en revival igen! Det är i sanning en riktigt bra tv-sport!

    SvaraRadera
  3. Golfklapp? Bandyklapp vet jag vad det är men golf?

    SvaraRadera