tisdag 18 januari 2011

Tåliga grannar

Jag hoppas mina grannar har god nattsömn och inte är lättväckta. För i natt vaknade jag av att jag skrek HJÄLP! med en tordönsstämma. Just då visste jag vad jag drömde och jag visste också att jag skulle vakna om om jag skrek så då gjorde jag det. Intressant det här, jag kommer närmare och närmare att minnas mina drömmar. Det är något jag gärna vill eftersom de ofta är så fantasifyllda och det gillar jag. Det blir som bio, fast med sig själv.

Slutade tidigt idag och var iväg till återvinningsstationen med lite allt möjligt elektronikskrot jag samlat på mig. Jag är lite störig av mig och skämtar gärna med folk men väldigt ofta är jag inte rolig alls! Även om jag själv ler i mjugg åt mig själv så gör inte andra det. Jaja. Killen på återvinningen tyckte helt klart att det enda jag var, var knäpp! 

Sen storhandlade jag en halvårsförbrukning av schampo,balsam, tvättmedel, toarengöring och så'nt på ÖB. Och gjorde kokt fisk med äggsås till middag.

3 kommentarer:

  1. Han hade nog ingen humor (killen på sopstationen)

    SvaraRadera
  2. Ibland har jag skrikdrömmar, men det som egentligen kommer ut ur munnen är lite kvidande. Säger åhörare.

    SvaraRadera
  3. Brukar också storhandla och bunkra upp schampo, balsam och andra nödvändigheter. Tråkigt men praktisk.
    Gott det där med fisk och äggsås! Äggsås förekommer aldrig i vårt hem. Flertalet av famlijen blir så himla gnälliga då. =)

    SvaraRadera