söndag 6 december 2009

Glad!

Oj, vad det ramlade gladheter över mig nu.

Jag fick en kompis på Facebook igår som gladde mig.

Och jag fick tillbaks en gammal bloggkompis som saknat och det blev jag jätteglad över! Vet inte om hon vill bli länkad så jag avstår det.

Sen blev jag glad över att det är julmarknad på ett trevligt ställe, och för att jag när jag ser ut och ser att det blåser småspik och regnar bestämde mig för att inte gå! Jag har faktiskt lite ont i halsen också så jag ska nog vara lite rädd om mig idag. Typ stanna inne och inte nyttja alkohol och inte bli svettig. Gamla goda råd från mig till mig.

Tror bestämt jag ska sätta på en kopp kaffe och ta den där sista sockerkringlan från i somras som jag upptäckte i frysen igår. Sen får vi se om det blir en slödag eller en fixardag. Orsa kompani lovar ingenting bestämt!

5 kommentarer:

  1. Haha! Det gjorde inte vi heller... ;)

    SvaraRadera
  2. Underbart med en massa gladheter.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker om när du skriver att du är glad.

    SvaraRadera
  4. Bra där med lite gladhet! Kurera halsen noga!

    SvaraRadera
  5. Nope Maj-den är någon annan som fått mitt hjärta ibrand

    SvaraRadera