torsdag 17 december 2009

Tre goda ting

Idag har jag mått riktigt bra. Det var ett tag sen jag gjorde det. Jag har till och med nynnat för mig själv i korridoren på jobbet och det är ett bra tecken eftersom det är en omedveten handling. Tre saker kommer jag på på rak arm som gör att det känns bättre. Jag hade mitt x, min förstfödde och hans tjej på middag igår och berättade om det här med jobbet som tynger mig. Det lättar faktiskt att få berätta. Och det är trevligt att umgås och skratta lite.

Sen var jag på anställningsintervju imorse. Visserligen på samma företag som jag jobbar på, men ändå. Det var på riktigt i alla fall. Och hur än det utfaller så blev jag en lite större människa efter den sittningen. Jag var ju tvungen att sitta och berömma mig själv! Det kändes som jag hittade tillbaka till mig själv, till den där trevliga personen som gör ett gott intryck på folk.

Det tredje är snön. Me like. Även fast jag fick snö i kängorna.

5 kommentarer:

  1. Låter som du har anledning att må bra. Fortsätter du på detta sätt så kanske allt runt omkring ljusnar mer och mer.

    Ps: Snön går mig på nerverna

    SvaraRadera
  2. Toppen tycker jag! Och snö är underbart.

    SvaraRadera
  3. Alla är värda att ha goa dagar :)

    Ha en lika bra helg Maj

    SvaraRadera