lördag 22 maj 2010

Balkongdag

Sov inte så länge så vid tiotiden satte jag igång med balkongen. Vid fyratiden var jag klar. Nästan ett dagsverke. Men så har jag dammsugit, torkat, och oljat förutom att jag planterat. Det ser så fint ut så. Dock blev jag jättetrött sen och den planerade hårtvätten gick om intet. Måste försöka hinna med det i morrn bitti istället. Ska träffa min unge vän och ge oss ut på äventyr. Sofia kyrka var redan fullt så vi börjar vid Södertorn istället. Hoppas jag mår bra imorrn.

4 kommentarer:

  1. Själv har jag vaktat fyra ungar och en hund. Nu har den lille huliganen somnat och de andra tre äter chips. De små har BADAT! Kan högst vara 12-13 grader men det tycket det var härligt. Snart hoppas jag att de övriga ska somna in ... men det är nog ingen risk ... phu ...

    SvaraRadera
  2. Det låter som ett svindlande äventyr, bokstavligen. Själv har jag varit i tredje och tioende som jag kommer ihåg. Jag har en bild när jag klappar Fälldins?? får inte så långt ifrån tredje stället.

    SvaraRadera
  3. Magica: Då vet du att lever!

    Mea: Var det inte kungens får? De brukade en tidig sommarmorgon gå från vinterbetet någonstans väster om stan, till gärdet.

    SvaraRadera
  4. Hmm har ingen aning faktiskt. Var inte så gammal då och har bara nåt svagt minne av att nån sa att de var Fälldins. Det var inte långt ifrån Kaknästornet iallafall för vi var där uppe i samma veva tror jag. Det kan ha varit i en annan veva också hahahaha

    SvaraRadera