lördag 29 maj 2010

Denna dag

Gick iväg till Hemköp för att handla något till middag. Och lördagsgodis. Det gick inge bra att betala med coop-kort, kan jag säga. Så det vara bara att vända och hämta det kort jag tänkt ta med mig från början.

Tidigare på dan sken solen och jag slog mig ned på en stol på balkongen. Då gick den i moln.

Jag skulle koka ett ägg och råkade släppa det lite vårdslöst i kastrullen så det gick sönder.

Ungefär så har min dag varit, men det gör inget, jag har mest skrattat åt det. Det är ju inte några allvarliga grejor direkt.

Åter till Forrest Gump

4 kommentarer:

  1. Life is like a box of chocolates... You never know what you're gonna get!

    SvaraRadera
  2. Eller: En kväll på krogen är som en ask choklad. På slutet är det bara de spritfyllda äcklen i hörnen som är kvar!

    SvaraRadera
  3. Hahaha din version var betydligt bättre

    SvaraRadera