söndag 29 augusti 2010

En röd prick

Jag har en röd prick i ögat, undrar om jag är på väg att bli vampyr? Det är säkert inget farligt, bara lite blod som läckt ut för den verkar vara innanför hornhinnan, den rör sig nämligen.

Idag har jag dammat i Cs rum och burit ut hennes lilla tjockteve. Hon fick ärva min 17-tums plattvariant när jag köpte en ny. Sen gäller bara att förpassa tjockisen från hallbordet ner i bilen också. Får se om jag haffar en granne.

Hade tänkt slipa bordsskivan och olja in den också, får se om jag gör det efter middagen. Hemmapizza blir det.

Alltså, jag sov till tio idag! Och då somnade jag ändå innan midnatt. Men det var säkert något jag behövde. Blir väl ett 4-timmarspass inatt istället, som kompensation.

Ja, se det var ett riktigt dagboksinlägg det!

6 kommentarer:

  1. Jag tror definitivt att det är så att du håller på att förvandlas tilll vampyr. En tv-bärande pizzaätande vampyr.

    SvaraRadera
  2. Haha! Med tanke på vad jag läst den senaste månaden så är det inte orimligt!

    SvaraRadera
  3. Blir det en kortis i natt hoppas jag du har en bra bok på G ;-)

    SvaraRadera