tisdag 20 april 2010

Inga ligger löst

För ett tag sen skulle jag baka nötkaka och saknade 52g hasselnötter. Idag tänkte jag göra bondkakor och det fanns inte tillräckligt med vetemjöl. Jag vet inte vad hon håller på med Inga, hon verkar helt ha tappat stinget när det gäller att hålla reda på när det är dags att komplettera basvaror. Men jag silade lite grahamsmjöl och det funkade bra det med.

Sen blev jag sådär vansinnigt trött som jag så sällan blir. Så istället för att äta middag gick jag och la mig och läste en timme. Somna kan jag väldigt sällan på icke-sovtid. Jag njöt av att kunna styra min tid helt och hållet, kunna göra precis det jag ville.

3 kommentarer:

  1. Inga har fått en släng av senildemens samt blivit huggen i strupen av latmasken. Dessa åkommor göra att hon temporärt har svackor. Så är det.

    SvaraRadera
  2. Inga gör ingenting här heller, vad är det med henne?

    SvaraRadera
  3. Även här verkar Inga slutat. Strejkar hon måhända?

    SvaraRadera