måndag 12 april 2010

Måndagar - obloggdagar

Måndagar är min obloggigaste dag. I morse tränade jag klockan sju, började jobba vid åtta och höll mig sysselsatt till klockan fyra. Fick uppfostra en slovakisk kille som försökte smita ifrån det jag ville han skulle göra. Inte fuska, här gör vi grejorna ordentligt. Sa jag inte, men antydde. Tur han är så långt borta.

Hem och laga mat, idag var det en vegetarisk dag. C tyckte vi skulle ha det en gång i veckan och jag har fortsatt fast hon inte bor här längre. Sen har jag en liten, liten stund innan bussen till kören går. Och när jag kommer hem är klockan över tio och då hinner jag inte blogga heller. Egentligen. För egentligen ska jag ligga i sängen nu och läsa min bok. Fast allra mest borde jag tandtråda mig lite extra eftersom jag ska till min tandläkaren imorrn. Jag gillar henne. Även om jag inte gillar att gå dit.

3 kommentarer:

  1. Så värst obloggig verkar inte just denna måndag ha blivit för ett litet sött inlägg fanns här minsann. Och vegetarisk mat är faktiskt väldigt gott.

    SvaraRadera
  2. Idag åt jag quorn-nuggets, de är jättegoda. Men nu är har läs&sovklockan ringt!

    SvaraRadera
  3. Och nu (kl.23.45) ska jag gå och lägga mig med min bok som jag ska lämna tillbaka till bibblan imorgon. (Krångligt att förlänga lånet.) Så jag kommer nog inte somna förrän vid 2-tiden kanske.

    SvaraRadera