torsdag 8 april 2010

Ett år ungefär

Känner mig lite trött. Kanske ska anamma Nillas åttatimmarsömnskoncept. Eller inte. Vet inte om iriten kanske påverkar mig, det är ju iaf en inflammation om än en pytteliten. För övrigt är det knepigt med ögondroppar. För det första att komma ihåg att ta dem varannan timme. Och sen att träffa ögat med droppen och inte kinden. Har slösat bort ett antal idag. Men nu börjar jag få in snitsen.

Nu när jag bloggat regelbundet i ungefär ett år börjar det kännas som det börjar om. Eller går i repris. För idag har jag besiktigat bilen och det gjorde jag i april förra året med. Och även denna gång tänker jag på hur tokigt det blev en gång. Fast den här gången hade bromsrören blivit för rostiga för att han skulle släppa igenom bilen utan anmärkning. Men det är okej, jag hade räknat med det. Annars var det inga roliga incidenter förutom att jag bad att få tillbaka bilnycklarna när jag redan höll dem i handen.

7 kommentarer:

  1. Rätt! Hur kunde du gissa det?

    SvaraRadera
  2. Känner väl till den ögonsjukdomen eftersom närstående har haft den två gånger. På henne gjorde den väldigt väldigt ont...=(
    Troligt att du blir trött av den.

    SvaraRadera
  3. Fast jag har inte särskilt ont, tack och lov.

    Vet du att jag är väldigt förtjust i din profilbild förresten. Du ser så himla glad och busig ut.

    SvaraRadera
  4. Jag såg det på instrumentpanelen.
    Dock en nyare än min Focus från 2000:)

    SvaraRadera
  5. Tvätta du gamla Bettan så blir det bra

    och du ska vila upp dej nu ihelg å få dej pigg å kry!

    SvaraRadera