söndag 12 juli 2009

Att se fram emot

Han som skickade MMSet på havet har ringt. Han berättade att han just skrivit klart en låt och undrade om jag ville vara med och köra på inspelningen. Oj! Hade ingen aning om att han skrev musik och sen sjunger jag kanske inte tillräckligt bra för att höras. Men jag antar att det är någon sorts hemmastudio så det är väl inte så allvarligt kanske. För tackade ja, det gjorde jag! Det är spännande att se hur sån't går till. Sen pratade vi lite till och det slutade med att vi ska gå på en konsert i början på augusti. Jätteroligt det med!

4 kommentarer:

  1. "Han som skickade mms:et"...nu har jag missat något känner jag. Men inspelning låter ju bara superspännande!

    SvaraRadera
  2. Jag hade lite funderingar här: http://majkorner.blogspot.com/2009/06/tolka.html

    Visst låter det kul? Och jag känner mig så modig som inte tackade nej (för att jag inte sjunger tillräckligt bra, enligt mig själv)

    SvaraRadera
  3. Ååååh Maj Korner-det sjuder av liv och poppade popcorn i mig när jag läser detta. Vad spännande och helt bom tjong medaljong-kan knappt säga något längre. Kul att du tackade ja menar jag.

    SvaraRadera
  4. Det här gillar jag med dej Maj, att du säger ja till livets chanser och vågar.

    SvaraRadera