tisdag 18 augusti 2009

Lite kulet

Nu vart det lite kulet. Mörkt och blåsigt. Regn och bara elva grader. Efter träningen hade jag lovat mig själv en sväng i skogen för att se om jag hittade några kantareller men åtrade mig när jag såg den mörka himlen. Det får bli i helgen istället. Eller så hoppas jag på att få en kasse, färdigrensade från mitt x. Man vet aldrig!

Istället har jag tittat på teve för en gångs skull. Och typiskt nog var det två program samtidigt som jag ville se. Ett om savanter och ett om Coldplay. Såg dem i november och fick en väldig lust att försöka få tag på biljetter till den 22a när de spelar på Stadion. Läste om någon som köpt en superbillig biljett en stund efter att en konsert hade börjat, det kanske kan vara något att satsa på.

Annars har jag mixat jordgubbar och fryst in. Att ha istället för sylt.

4 kommentarer:

  1. Sms:ade dottern förut om att det var en dokumentär på TV om Coldplay... =)

    SvaraRadera
  2. Så mysigt med lite kulna kvällar. Men, kanske inte redan i augusti. Hösten blir så lång då.

    SvaraRadera
  3. Åh, jag fullkomligt älskar den låten! Den skär sej rakt in i hjärtat på mej. Färdigrensat? Är inte det liiite fusk? /Tess

    SvaraRadera
  4. Fusk? Nänä! Det är makalöst bekvämt!

    SvaraRadera