måndag 17 augusti 2009

Mera lappar

Jag har berättat om Cs och mitt sätt att skriva lappar till varandra tidigare.

Nu blev det lite roligt när jag bestämt mig för att flytta asken med värktabletter från ett köksskåp till en låda i hallen. C sa att "då kommer jag aldrig komma ihåg var den ligger, du kan väl skriva en lapp i skåpet". Så då gjorde jag det. För säkerhets skull satte jag en lapp på ett annat ställe också, där det står "Inte här, pucko!"

Igår hade hon köpt 4 (!) Piggelin. Jag snodde en igårkväll när hon lagt sig. Tänkte det var bäst att erkänna på en gång. Skrev direkt på beviset.
.

2 kommentarer:

  1. Såna lappar skulle jag ha behövt skriva överallt här hemma fast med lite andra meningar. "Rör inte min mascara" "Spola efter er" Tvätten ska ligga I tvättkorgen" "Halva mackor hör INTE hemma på vardagsrumsgolvet" osv.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, vad gulligt, det ska jag börja med här, små överraskningslappar.

    SvaraRadera