måndag 31 augusti 2009

Lyssnar

Sitter och lyssnar på den där låten som jag ska to-too-a:a till. Bra låt han har skrivit MMS-mannen. Kör den på repeat så jag ska bli bekant med den. Men jag hoppas det blir en annan tonart sen, det här är alldeles för lågt för mig. Och en oktav upp blir ju konstigt. Tror jag. Eller? Usch, vad har jag gett mig in på?! Jaja, låter det inte okej så får han väl ta bort mig. Kul ska det bli i vilket fall som helst.

Och nu är klockan för mycket igen. Vart tog den här kvällen vägen då? Jag som skulle stryka. Men jag har i alla fall tecknat ett nytt elavtal. På nätet. (elnätet?) SkellefteKraft eller vad de hette. Miljövänlig el. Säger de.

Och så har jag skaffat nån jäkla farm på Facebook oxå. Dumt. Och jag har inte plockat ur diskmaskinen ens.

Måste komma ihåg att uppdatera min läslista oxå, läser inte alls Bärnstenskikaren utan Shantaram. En mycket bra bok.

Justja, spolarvätska ska jag fylla på. Fast inte nu. Det får bli en dag när jag har mörka kläder, det är inte så rent i motorrummet på min bil. Motortvätt är överdrivet tycker jag.

NU har jag svamlat klart, nu ska jag borsta tänderna utan att stå på fötterna som en del andra!

Suss sött!

3 kommentarer:

  1. Men Maj då! Nu skulle vi ju ha varit farmgrannar så att vi kan skicka gåvor till varandra och skriva små skyltar med meddelanden som vi sätter mitt på den andres risfält.

    Dessutom tror jag att ditt to-too-a:ande kommer att gå hur bra som helst

    SvaraRadera
  2. Alla dessa farmer på Facebook... hur hinner man sköta dem?

    SvaraRadera